Klachten melden? Dat kan hier!

Klacht melden

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@degalux.be. Leidt dit niet tot een oplossing, dan kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling via Stichting Webwinkel Keur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil of https://www.test-aankoop.be/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Deze vragen horen we vaker:

Waarom wij de scherpste prijs hebben  

We verkopen uitsluitend zonwering voor buiten. Alle buitenzonwering kun jij naar wens zelf samenstellen. De prijs wordt bepaald afhankelijk van de grootte van het product en de extra opties die je kiest.

Geen montage

Degalux kan leveren tegen zeer scherpe prijzen doordat wij een eigen fabriek hebben en de buitenzonwering alleen leveren, niet monteren. Met onze instructievideo’s kunt je de zonwering eenvoudig zelf monteren.

Direct uit de fabriek

Aan de hand van deze video’s kan iedereen zelf zonwering monteren. Doordat wij rechtstreeks vanuit de fabriek bij jou thuis leveren, ben jij verzekerd van de scherpste prijs!

A-kwaliteit

Wij garanderen dat er geen andere partij is die deze kwaliteit levert voor onze prijzen. We werken uitsluitend met A-kwaliteit producten en hebben de productie in eigen hand, waardoor we kwaliteit kunnen garanderen.

Degalux Belgium B.V. 2024